МЕТОДИЧНА РОБОТА "Скарбничка ідей"


МЕТОДИЧНА РОБОТА "СКАРБНИЧКА ІДЕЙ"

Розробка тестів з мови і літератури на платформі "Наурок"

1. Мова 
2. Література

Методичний посібник з української мови "Уроки розвитку зв'язного мовлення з професійною спрямованістю (за професією Штукатур;Плиточник-лицювальник, Маляр)
https://drive.google.com/drive/folders/1Et664KXEV_-tvHCXOisOQqkd5Acs-gn4

Методична розробка відкритого урок з української літератури на тему: "Психологічне  розкриття теми еміграції  в новелі  В.Стефаника “Камінний хрест” та її актуальність.  Новаторство  письменника. Поняття про експресіонізм."
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1oAgWtYRZp39n6KOLLHJj8ku0ShYs_7tW

Збірник інтерактивних вправ і завдань з української мови  для майбутніх фахівців будівельних професій "Вивчаємо професію засобами рідної мови"

Проект-дослідження з української літератури "В.Стус - поет, борець і в'язень"

Методична розробка відкритого уроку із зарубіжної літератури на тему: "Етико-філософський сенс центрального конфлікту краси і моралі у творі Оскара Вайльда „Портрет Доріана Грея”.

Методична розробка дидактичного матеріалу з української літератури "Поети-шістдесятники"

Методична розробка дидактичного матеріалу з літератури "Постмодернізм"

Методична розробка допоміжного матеріалу "Вивчення зарубіжної літератури в схемах і таблицях"  

Дидактична розробка допоміжного матеріалу "Виховання художнього смаку засобами мистецтва як головне завдання естетичного виховання підростаючого покоління" нтерактивні вправи і завдання для вивчення предмету "Художня культура")

Методична розробка відкритого уроку на тему: "Актуальні проблеми сьогодення в «малій»  прозі А.П.Чехова"
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1GtH0iz1b_lVTIixd2y5GKMV--fxwg7PH

Методична розробка сценарію літературного вечора "Жіночі долі в творчості Шевченка" 





ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

(МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ)
УРОКИ РОЗВИТКУ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
З  ПРОФЕСІЙНОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ 
(ЗА ПРОФЕСІЄЮ ШТУКАТУР, ПЛИТОЧНИК-ЛИЦЮВАЛЬНИК, МАЛЯР)
ПОСІБНИК ПІДГОТУВАЛА
СЕМЕНОВА Н.І. – ВИКЛАДАЧ-МЕТОДИСТ,
СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ
М. ДНІПРО
Коментар
«Вивчення професійної майстерності засобами рідної мови»
Сучасний світ вимагає від молодого спеціаліста знань не тільки з фахової майстерності, а й загального розвитку людини, яка б могла бути комунікабельною, креативною, цілеспрямованою і конкурентоспроможною на ринку праці.  Задля цього підростаюче покоління повинно дбати про свій інтелектуальний розвиток, про свою обізнаність та комунікабельність. Сприяти цьому може вивчення загальноосвітніх предметів, зокрема вивчення рідної мови.
На уроках української мови викладач Надія Іванівна Семенова звертає велику увагу  на розвиток зв’язного мовлення учнів, їх вміння висловлювати  власні думки, створювати професійні діалоги, а іноді дискутувати на ту чи іншу професійну тематику.
Діти мусять не тільки вчитися обраній професії, а й в будь-якій робочій ситуації  пояснити процес, який відбувається на виробництві. Саме тому на уроках мови учні вивчають слова-професіоналізми, створюють словники, користуються професійною лексикою при написанні творів-мініатюр, диктантів, переказів. Викладач заздалегідь готує тексти, завдання, тести з професійною спрямованістю. Це допомагає учням бути в  постійному зв’язку з професійною діяльністю, наближує до реальних робочих буднів. 
 Обираючи професію, кожна людина  дбає про своє майбутнє. А в майбутньому країні необхідні люди праці з високими фаховими здібностями та креативними ідеями...Глибоке знання української мови, відповідний рівень культури усного і писемного мовлення є необхідною ознакою і показником високого інтелекту освіченої людини, громадянина України, особливо тепер, коли українська мова набула статусу державної.
Пріоритетними напрямками в роботі Н.І.Семенової є розвиток комунікативних компетенцій учнів, що передбачають опанування ними усним і писемним мовленням; створення умов стимулювання творчості підлітків (психологічний комфорт, заохочення неординарного мислення); забезпечення умов для опанування культурою професійного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування.
Тексти для аудіювання і читання
УРОК І
Прочитайте швидко текст. Визначте актуальну інформацію в прочитаному, виділіть ключові фрази і слова. У чому пізнавальна цінність тексту?
ІНТЕР’ЄР  СТЕЛІ
До створення домашнього інтерєру  необхідно ставитися творчо. Творчість – процес завжди цікавий, але лише при вдумливому та уважному ставленні він може захопити по-справжньому, перетворитися у захоплююче заняття, «плодом» якого стане перетворення прекрасної ідеї в реальне життя і створення чудової та зручної обстановки в квартирі. Відшукати ж  основну ідею, якій пізніше буде суджено визначити стиль приміщення, можна в несподіваному місці. Наприклад, вона може бути в прямому значенні слова взята… «зі стелі».
Багаточисленні пам’ятки архітектури – свідчення того, яким важливим елементом інтерєру завжди вважалась стеля. Її прикрашали розписом та ліпкою, живописом і тканиною, влаштовували кесони, спеціальним чином обігравали конструктивні елементи стелі.    
Сьогодні дизайнери вважають, що декор стелі є вирішальним для естетики всього інтерєру, а якість опоряджень стелі грає значну роль у створенні хорошого настрою і враження від усього приміщення в цілому.
Сучасні матеріали дозволяють з мінімальними витратами не тільки відтворити колишню пишність , але й створити ефекти, небачені до сьогодні.
Крім того, сучасні системи стелі дозволяють вирішити багато проблем, які пов’язані з експлуатацією будівель: технічні (дозволяють приховати інженерну «начинку» будівлі), акустичні, гігієнічні та ін. 
Розробляючи дизайн квартири, дизайнер може вибрати одне з двох рішень:
або створення горизонтальної однотонної площини стелі, яка буде нейтральним елементом інтер’єра, або пристрій складної криволінійної або багаторівневої стелі з використанням кольору, фактур, з освітленням тощо.
В обох випадках сучасний архітектор-художник запропонує використати сучасні технології, оскільки вони дозволять найбільш якісно відтворити його ідеї.
Існує ціла низка технічних характеристик, які необхідно враховувати при ремонті стелі:
·        світловідображення: чим коефіцієнт відображення поверхні нижче, тим більше знадобиться  штучного та натурального освітлення в приміщенні);
·        вологостійкість: чим вона ближче до 100%; тим менше матеріал схильний деформації у вологій атмосфері , тобто не провисне, не вигнеться, не буде відшаровуватися, а на  металі не з’явиться  корозія. Цей показник дуже важливий для кухонь, ванних кімнат, де вологостійкість не повинна бути нижче 95%;
·        звукоізоляція: чим вищий цей показник, тим надійніше буде захищене приміщення від сторонніх шумів;
·        теплоізоляція: чим вище супротив матеріалу  теплопередачі, тим краще теплоізоляція, тобто спроможність  стелі утримувати в приміщенні тепло в холодні пори і прохолоду в спекотні пори року;
·        вогнестійкість: цей показник важливий для попередження загорання  стелі., яке не буде розповсюджуватися , якщо матеріали відносяться до класу негорючих (НГ) або вогнестійких (В1).
Завдання 2: прочитайте текст вдруге (повільно). Простежте, яка інформація залишилася поза вашою увагою при першому читанні. Проаналізуйте зміст, структуру,  мовне  оформлення тексту.

УРОК ІІ
Прочитайте текст. Визначте мікротеми тексту.
ІЗ  ІСТОРІЇ  АРХІТЕКТУРИ
В історії архітектури зустрічається немало прикладів ретельного відношення до опорядження стелі.
Протягом століть  стелі  будівель прикрашали різні дерев’яні балки і тонка дерев’яна різьба, мозаїка й дорога тканина, ліпнина і живопис.
Інколи в місцях переходу стелі в стіни йшли профільовані тяги, округлості й падуги; в центрі розміщували ліпні розетки, інколи стелю прикрашали глибокі кесони або орнаментовані балки.
Чудовими були стелі в рублених народних хатах, створених умілими руками майстрів-митців, сіяли пишністю стелі палаців, які геніальні художники і народні умільці прикрашали великими алегоричними фресками і пасторальними сюжетами із ідилічної поезії, композиціями у вигляді зв’язаних квіткових вінків і ліпними масляними орнаментами.
В дуже багатих палацах стелі навіть інструктувались перлами і слоновою кісткою. Наприклад, величезний палацовий комплекс імператора Нерона – «Золотий палац», або «Золотий будинок», возведений на четвертому із семи пагорбів Рима, - був незвично пишно опоряджений золотом, перламутром і дорогоцінним камінням. Ось що пише про його інтер’єр  Свєтоній: «Їдальні  мали стелі обшиті слоновою кісткою, яка кружляла для того, щоб можна було сипати зверху квіти, а крізь трубки бризками пахощами…»
Ліпний декор часто перетворювався в своєрідну раму на стелі  для великого плафона. Насиченість такими прикрасами комбінувалась зі стриманим і суворим оформленням інших поверхонь. Приклади такого декору можна знайти в палацах Монплезир в Пітергофі .
Гадаю, що багато хто з наших сучасників, захоплюючись настільки барвисто описаним інтер’єром в старовинному палаці, погодяться з тим, що в сучасній міській квартирі гарна стеля – хоча б  просто якісно відремонтована – здатна стати джерелом позитивних емоцій.
Навіть, якщо стеля не буде прикрашена  дорогоцінним камінням, як в часи Свєтонія, вона повністю здібна додати приємну «нотку»  в загальний дизайн інтер’єру, позитивно вплинути на настрій, емоційний стан людей, які живуть в приміщенні.
Дайте відповіді на питання:
v Чим прикрашали стелі  протягом століть?
v Що розміщували в центрі стелі?
v Чим прикрашали стелі художники?
v Як називається палацовий комплекс імператора Нерона? Чому?
v Що робить гарною сучасна стеля?
ЛІТЕРАТУРА
1.     Богданов  В. В. Управління проектами в Microsoft Project 2003 [Текст] / В. В. Богданов. - Санкт - Петербург : вид-во Пітер, - 2008. - 592 с.:
2.     Богданов  В. В. Управління проектами в Microsoft Project 2003 [Текст] / В. В. Богданов. - Санкт - Петербург : Вид-во Пітер, - 2011. - 608 с.
3.     Герасименко, А. С. Створення дизайну квартири і планування  ремонту з  нуля  А. С. Герасименко, В. С. Птащинський. - Москва : Вид-во Кращі книги, - 2008. - 320 с.
4.     Калмикова, М. Перепланування і ремонт в малогабаритній квартирі            М. Калмыкова, В. Г. Кудрявцева. - Москва : вид-во Ріпол Класик, - 2011.-320с.
5.     Корсаков, С. В. Дизайн ремонта квартири з допомогою комп’ютера С. В. Корсаков, Р. И. Басиров. - Москва : Вид-во Тріумф, 2008. - 304 с.
6.     Левадний, В. С. Ремонт квартири в сучасних умовах В. С. Левадний. - Москва : вид-во Аделант, - 2008. - 384 с.
7.     Мазур І. І. Управління проектами І.І. Мазур, В. Д. Шапіро. - Москва: Вид-во Вища школа, - 2008. - 875 с.
8.     Петренко А. В. Оздоблення будинку, ремонт квартири А. В. Петренко. -Москва : Вид-во У-факторія, 2008. - 544 с.
9.     Пивоварова, М. С. Ремонт квартири від стяжки до стелі  М. С. Пивоварова. - Санкт - Петербург : Вид-во Фенікс, - 2011. - 288 с.
10.                       Програми  для дизайну квартири [Электронний ресурс]
11.                       Савельєв, А. А. Ремонт квартири А. А. Савельєв. - Москва : вид- во Аделант, - 2010. - 224 с.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ВІЗИТКА Ю.АНДРУХОВИЧА

https://www.canva.com/design/DAF4zxoTP4w/IXLkYosFfMS79G8Y_3Yr2g/edit